känns som luften gick ur efter pinsamma torsk ×2 mot DIF... där ...blev de klart tyvärr....mot kval
sprattla till mot örebro..som va dåliga halvdan glädje när vi gjorde mål...undra varför..hm
sen plattmatch igen....oskars
imorgon kommer de bli rätt avslaget på läktarn spelarna kanske ger 70-80% max... rätta mig om ja får FEL borde vilja kämpa..för o bli näst sist..xtra hemma match
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
pinsamma torsk ×2 mot DIF...
där ...blev de klart tyvärr....mot kval
sprattla till mot örebro..som va dåliga
halvdan glädje när vi gjorde mål...undra varför..hm
sen plattmatch igen....oskars
imorgon kommer de bli rätt avslaget på läktarn
spelarna kanske ger 70-80% max...
rätta mig om ja får FEL
borde vilja kämpa..för o bli näst sist..xtra hemma match