1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314277

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag blir väldigt imponerad om han hinner göra stor skillnad på mindre än en vecka faktiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo timingen på denna förändring går ju att diskutera..

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Fast min förhoppning är att det här laget kommer må bra ganska omgående av förändringen. Det här ska kunna vara ett dugligt lag och stundom under säsongen har de visat det. Nu är den med kanske störst taktiskt kunnande, men som man kan misstänka haft minst mandat, kvar. Jag tror att det kan visa sig ganska tydligt faktiskt

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: han kanske får till lite tydlighet i a f. Två tränare som inte varit överens, en coachar backar och den andra forwards...kanske inte så konstigt att det varit så jävla osynk då. ;)

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Nu finns det iallafall hopp. Med Freddan kvar så hade jag gett upp redan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.