Zäta75: Kan bli kö till Torsboda o Alnö på lördag! Och sprängdes inte grindarna -72 så ska det ske nu på lördag!!!! Kommer bli magiskt på lördag!!!!(Hoppas jag)😁💪👊 Nu jävlar ska det bli tryck o SEGER!💪👍🏒
Gäller att vi är fokuserade nu. Känner att vi kanske åker på pumpen nästa match då alla förväntar sig att vi vinner. Men en match i taget så ska det här gå.
Zäta75: Inget lag har någonsin vunnit en bäst av sju med 3-0 heller. Matchbollen ska slås in. Nu njuter vi idag, men än är inget vunnet utan det är en match till som ska vinnas på nästa fyra. Kämpa på gubbar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...