Gäller att vi är fokuserade nu. Känner att vi kanske åker på pumpen nästa match då alla förväntar sig att vi vinner. Men en match i taget så ska det här gå.
Har en bra känsla nu efter slutsignalen. Vinner inte timrå en av dom kom kommande 4 matcherna har vi inget i SHL att göra och därmed är djurgården rättfärdiga SHL-platsen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...