1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2325146

Sv: Silly Season 2022-2023
Scoooby11: Skulle ju gärna behålla Westerlund då han är riktigt solid. Förstår dock att han kanske testar vingarna på annat håll då han blev åsidosatt ganska länge denna säsong. Försvinner han så är ju dock Eronen högerskytt, men ser gärna en högerskutande till för att ge ännu en dimension. För kan känna att vi saknat en dimension på backsidan med endast en högerskytt i år. Skulle Kinwall komma på andra tankar så skulle man ju inte klaga. 😅

Defensiva backar har vi ju i Erixon,Didde och Svensson.
Ser gärna mer modern puckskicklig back in som är trygg med puck och kan få igång spelet snabbt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: aa, vet att Westerlund vill testa annat, men han Eronen verkar ju vara en offensivare back å det är ju Laleggia oxå, så dem i varsitt backpar med typ Erixon och Didde, vad vill man då ha till svensson?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.