Andersson: Pärssinen skulle ju vara en drömspelare att ha i Timrå. Timråhjärta moderklubb Timrå samt bra storlek och gör mycket poäng. Hoppas kan man :)
Zäta75: Varför inte lillbrorsan Pärssinen? Bra storlek som back och högerskytt, bra poängskörd också i U20 iår. Bra komplement mot Westerlund om han sticker. Komma till Timrå och blomma ut rejält! Utgående kontrakt dessutom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer