Zäta75: Varför inte lillbrorsan Pärssinen? Bra storlek som back och högerskytt, bra poängskörd också i U20 iår. Bra komplement mot Westerlund om han sticker. Komma till Timrå och blomma ut rejält! Utgående kontrakt dessutom.
falconuggla: Han har inte gjort EN enda seniormatch än, det skulle verkligen skicka fel signaler till vårat J20 lag om något också. Och ersätta Westerlund med en junior från Finland? Aja Silly är silly.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer