Kulltorp: Jag väntar ivrigt efter en ny förstamålis. Ska vi utöka och lägga ved på elden för att klättra över lik i toppen och utmana om finalspel behöver vi någon som kan burväkta därefter. Så förhoppningsvis är det något sådant, väldigt snart. Och ett groteskt enormt namn. Ingen jävla Salak eller Juel.
Kulltorp: ja, vafalls! Här har man ju suttit och febrat hela eftermiddagen och tokklickat den där uppdatera-knappen. Sjukt dålig silly detta, avgå alla!!!1
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer