Rytter: Håller med dig helt faktiskt. Det är inte enskilda situationer som är helt felaktiga, utan det är den aggregerade bilden som blir väldigt skev.
I och med att samma domarpar dömer så lär ni ligga hyggligt på pluskontot inför nästa match. Se till att utnyttja det. Ser bra mycket hellre er i en final än Burkölen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I och med att samma domarpar dömer så lär ni ligga hyggligt på pluskontot inför nästa match. Se till att utnyttja det.
Ser bra mycket hellre er i en final än Burkölen