Men herregud, är det klubbens fel att ni kanske blir besvikna om Jonte inte blir presenterad för oss? Klubben har inte ens försökt hintat eller teasat om att Jonte ska in. Det är ni som har fått höga förhoppningar.
rabon: ja blir lite små kul när man först övertolkar bilderna och sedan anklagar klubben för att sprida falska förhoppningar, baserat på sina egna övertolkningar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...