Synct: Bilden på tröjan som du har är jävligt snygg som bortaställ! Sitter o glor på tre kronor mot Tjeckien o jävlar va snygga siffror dom har på tröjan!!! Såna kan vi oxo ha!!😇👍👍👍
JonteD: Många hatar det blåa, så jag svävade iväg helt med en blå-fri logga med både tallkottar och tallkvistar, jag har även en helblå "tredjetröja" som jag knappt vågar posta här, haha.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...