JonteD: Många hatar det blåa, så jag svävade iväg helt med en blå-fri logga med både tallkottar och tallkvistar, jag har även en helblå "tredjetröja" som jag knappt vågar posta här, haha.
Synct: Jag tycker iaf de fattas ngt på den här tröjan! De bör vara lite blått på den men den andra som du visar är grymt tjusig som borta ställ ! Och med retro siffror görtjusiga!! En tunn blå rand runt halsen o midjan!! fulländad!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...