1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2355724

Sv: Apropå nånting...
{297}: Nä och även om Jonte går före alla nyförvärv oavsett position alla dagar i veckan så vore han grädden på moset. Vad vi verkligen behöver är en stabil back in som sista pusselbit innan seriestarten. 6 + Edfeldt är alldeles för sårbart

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jonte vore verkligen en bonus.
Jag är mer optimistisk än jag varit på länge även om Jonte inte skulle överraska och komma "hem".
Känslan är att även om vi på papperet har blivit vassare med alla hemvändare och fått behålla viktiga spelare som Hanzl, Hartman och Laleggia m.fl., så kan ledarbiten vara den enskilt viktigaste delen.
Jag får en sån skön känsla när jag läser om alla positiva vibbar spelare och andra beskriver Ante och hans ledarstil.
Jag tror och hoppas på en 10:e placering och garderar uppåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer