mikenomad: Jonte vore verkligen en bonus. Jag är mer optimistisk än jag varit på länge även om Jonte inte skulle överraska och komma "hem". Känslan är att även om vi på papperet har blivit vassare med alla hemvändare och fått behålla viktiga spelare som Hanzl, Hartman och Laleggia m.fl., så kan ledarbiten vara den enskilt viktigaste delen. Jag får en sån skön känsla när jag läser om alla positiva vibbar spelare och andra beskriver Ante och hans ledarstil. Jag tror och hoppas på en 10:e placering och garderar uppåt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag är mer optimistisk än jag varit på länge även om Jonte inte skulle överraska och komma "hem".
Känslan är att även om vi på papperet har blivit vassare med alla hemvändare och fått behålla viktiga spelare som Hanzl, Hartman och Laleggia m.fl., så kan ledarbiten vara den enskilt viktigaste delen.
Jag får en sån skön känsla när jag läser om alla positiva vibbar spelare och andra beskriver Ante och hans ledarstil.
Jag tror och hoppas på en 10:e placering och garderar uppåt.