Jag blåste 0,94 klockan 12 igår när jag var på 50 årsfest så nu blir det detox och vatten i många många månader, men det är gott med öl och sprit ibland ;)
Klockan var 1700 när jag blåste 0, men kul var det ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Apropå spetsa
Jag blåste 0,94 klockan 12 igår när jag var på 50 årsfest så nu blir det detox och vatten i många många månader, men det är gott med öl och sprit ibland ;)
Klockan var 1700 när jag blåste 0, men kul var det ;)