Kulltorp: Ja Elefalk får väl betraktas som seriös agent som företrätt många tunga namn, Sundin, Alfredsson, Sedinarna osv. Klart han måste säga att NHL är prio i nordamerikansk media, framför allt när vi vet att det är så… Sedan kan ju Jonte dra t NHL exakt när han vill även m ett SHL-kontrakt påskrivit - men han vill nog inte hamna i (svikar)sitsen och bryta kontraktet med Timrå efter några veckor, därför avvaktar han.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan kan ju Jonte dra t NHL exakt när han vill även m ett SHL-kontrakt påskrivit - men han vill nog inte hamna i (svikar)sitsen och bryta kontraktet med Timrå efter några veckor, därför avvaktar han.