1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2371468

Sv: Försäsong 2022
Tycker inte alls att wedda ska matchas försiktigt. Om han inte är 100% ska han inte ens spela match. Man måste väl utgå från att han är helt återställd då han blir uttagen till match och ska därför spela många minuter i producende linor.

Kan ju inte vila karln i form och det är viktigt att han kommer in i grejorna så fort som möjligt.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2022
Öndulat: Såklart! Men varför peta Hartmann om han är bättre till förmån för Wedin? Då är det väl ändå bättre att spela Wedin i en 3e så han får bevisa att han ska spela i en högre kedja? Hartmann har ju bevisat tillräckligt att han är en av våra 5 bästa spelare. Tycker jag iallafall.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer