1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2371470

Sv: Försäsong 2022
Öndulat: Såklart! Men varför peta Hartmann om han är bättre till förmån för Wedin? Då är det väl ändå bättre att spela Wedin i en 3e så han får bevisa att han ska spela i en högre kedja? Hartmann har ju bevisat tillräckligt att han är en av våra 5 bästa spelare. Tycker jag iallafall.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2022
DenRöda: Halloran, Hartmann eller Wedin. En av dem måste snart petas ner till en 3:e kedja. Blir inget lätt val. Jag vill inte peta någon utan tycker att alla dessa 3 spelare hör hemma i topp två linor. Vem tror ni får stryka på foten?

Sv: Försäsong 2022
DenRöda: det kan jag nog hålla med om. Men halloran kan vi lika gärna ge plats för Wedin? Halloran skulle göra det bra i en 3e han också och wedda har mer uppsida tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer