Tom Topp: Det är ju en träningsmatch i mängden. Hade den legat tidigare på försäsongen hade jag antagligen varit mer pepp. Nu är vi så nära allvaret att den mest känns som ett gupp på vägen
Tom Topp: Ytterst lite 😅 Inte för att starta ett onödigt tjafs med Mödö, men kittlar väldigt lite nu för tiden att möta dem. Hoppas att de ändrar sig framgent, för vår rivalitetshistoria dvs!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer