Tom Topp: Ytterst lite 😅 Inte för att starta ett onödigt tjafs med Mödö, men kittlar väldigt lite nu för tiden att möta dem. Hoppas att de ändrar sig framgent, för vår rivalitetshistoria dvs!
{9908}: jag hoppas att OJ får mycket speltid, och Edfeldt plus någon mer junisback. Det skulle vara intressant att se! Men annars har ni rätt, det kittlar inte mycket, tyvärr!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer