{7043}: Tycker att Andersson är bättre än Lundin på att driva puck, och har dessutom ett bättre positionsspel. Lundin är starkare och bättre längs sargerna. Således har jag inga problem att se Lundin på kanten och EA i mitten.
Men jäklar vilken konkurrens det blir när Wedda ska in. Holy fucking smokes.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jäklar vilken konkurrens det blir när Wedda ska in. Holy fucking smokes.