Se till att vinn ikväll nu och skapa ett krislag av LHC efter 3 omgångar.
För mig skulle det perfekta vara ifall LHC åker ut, tror inte de har samma förutsättningar som DIF och HV att studsa tillbaka direkt. Så missar Modo i år kan det vara bra läge nästa med ett LHC som går ner.
mikenomad: Sitter o passar på vildsvin just nu nere i Örebro!! Känner lukten av de laget ända hit i skogen men följer erat tugg hela tiden 🤠🤠!! har surrat me Jonte o de blir åka av i kväll!! RÖD O VIT HOCKEY DYNAMIT!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer