falconugglaThe great oneKulltorp: Då var det inte bara jag. Inte hela världen egentligen men allt kändes bara skevt. Kommer garanterat vara klockrent nästa match.
falconuggla: Det blev fel nästa gång blir det rätt till förhoppningsvis fulla läktare då också. Vi vann det är det viktigaste. Nu ser vi fram emot Växjö borta imorgon. Vi går för 3p där också mot Jönssons lag som inte startat speciellt starkt men som inte är ett dåligt lag på något sätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer