The great one: Mm..jag har verkligen saknat Hartmann i de två första matcherna. Han brukar ju vara en slowstarter på säsongerna, men det är dax att han kommer igång nu. Man inser ju också vilken potential vi har när femmorna börjar leverera som man vet att de kan. Så himla skönt med 5 poäng trots det. Here we go!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man inser ju också vilken potential vi har när femmorna börjar leverera som man vet att de kan.
Så himla skönt med 5 poäng trots det.
Here we go!!