Synct: Problemet är tre, det finns inget spel i egen zon, det finns inget spel i mittzon och det finns inget spel i anfallszon, vi försvarat, får vi tag i pucken ut ur zon med den bara, ingen tar emot i mittzon och råkar någon få tag på den där så är det att slå ner pucken i anfallszon och bli av med den. Andra perioden kommer att bli värre då det är samma spel men längre till avbyten, detta blir en lång kväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer