{7043}: Hoppas på en utskällning i paus och att vi kommer ut med jävlaranamma och ger 110%. Nu är vi tvåa på alla puckar och Växjö åker mycket mer skridskor.
Läge att spela Dahlen -Lander -Pettersson redan nu för att försöka att skapa lite tryck? 0-4 blir nästan omöjligt att vända. 1-3 då kan det gå
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Läge att spela Dahlen -Lander -Pettersson redan nu för att försöka att skapa lite tryck? 0-4 blir nästan omöjligt att vända. 1-3 då kan det gå
Kom igen nu Timrå!