{7043}: Ja både Dahlén och Emil behöver spelare kring sig som är starka i det fysiska spelet för att skapa ytor. Lundin klarade av det i HA, men i SHL räcker det inte till i dagsläget för en topp 2 roll. Jag skulle kunna tänka mig att flytta ner Halloran och upp med Walli ihop med Lander och Emil.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lundin klarade av det i HA, men i SHL räcker det inte till i dagsläget för en topp 2 roll.
Jag skulle kunna tänka mig att flytta ner Halloran och upp med Walli ihop med Lander och Emil.