Läktarproffset: Jo men domarna tittar ju på situationen på video men tar likförbannat 5 min.
Jag vill också tillägga att det inte är domarnas fel att vi förlorar matchen men det är ändå för dåligt. Jag vill ha en hockey med tacklingar och känslor. Håller inte att ta 5 min så fort någon spelare blir liggande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vill också tillägga att det inte är domarnas fel att vi förlorar matchen men det är ändå för dåligt. Jag vill ha en hockey med tacklingar och känslor. Håller inte att ta 5 min så fort någon spelare blir liggande.