Rico01: Ja just nu ser vi ut som seriens sämsta lag..typ. LHC som såg hopplöst veka ut mot Skellefteå var ju bättre än oss egentligen och slog FBK idag. Mycket som måste vridas på som det ser ut nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
LHC som såg hopplöst veka ut mot Skellefteå var ju bättre än oss egentligen och slog FBK idag.
Mycket som måste vridas på som det ser ut nu.
Har vi ens varit nära ett mål idag förresten?