1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2381054

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9908}: Ja jag satt nästan och var lite småsur under matchen. Idag tycker jag Ante skulle slängt upp Walli i nån av toppkedjorna, han var en av får som lyckades riva och slita i offensiv zon och vinna närkamperna där. Kanske behövs en bulldozer för att trigga igång de övriga mjukisarna(förutom Lander).

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Sputnik: Du har helt rätt. Vad jag hört (utan att känna personen) så är han en profil av rang med. Både i humör och lojalitet. Snoppen Axelsson vidhöll ju också (extremt jävigt eftersom han hatar oss) att Walli är den enda som kan spela hårt, och käfta i vårt lag.

Nu tar man hans ord med den största nypa salt som finns, men betyder fan inte att det han säger inte är sant 😅

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer