Sputnik: Du har helt rätt. Vad jag hört (utan att känna personen) så är han en profil av rang med. Både i humör och lojalitet. Snoppen Axelsson vidhöll ju också (extremt jävigt eftersom han hatar oss) att Walli är den enda som kan spela hårt, och käfta i vårt lag.
Nu tar man hans ord med den största nypa salt som finns, men betyder fan inte att det han säger inte är sant 😅
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu tar man hans ord med den största nypa salt som finns, men betyder fan inte att det han säger inte är sant 😅