Färjestad gör en ganska dålig period de med, men de får för enkla målchanser när Timrå vaggas in i glidartempot och inte hinner med när farten växlar upp.
Bee: Timrå avvaktar för mycket. Alla ligger inte på och forecheckar. Färjestad hugger direkt och skjuter på allt nästan, det borde vi göra också! Färjestad är effektiva hittills vi vinner skotten 11-7.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer