{9566}: Hade det inte sett exakt likadant ut i alla andra matcher men att motståndarna då har varit ineffektiva så hade jag kunnat hålla med dig. Det är inte FBK som är extrembra idag utan vi ger bort denna match.
Det är dags för den stora sågen både internt från spelare men också tränarkojan. Ok att vi förlorar matcher på att det är ett skickligare lag på andra sidan, men det är inte ok att torska på detta sätt, eller att fortsätta spelmässigt som vi gjort de första 5 matcherna vill säga.
Skellefteå på torsdag nästa vecka lär bli en rejäl väckarklocka om inte nivån höjs ordentligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer