Dubbeld: Haha ja så sjukt att PER SVENSSON ska visa hur man tar sig in i anfallszon. Påminner om hur han ledsnade förra säsongen i någon match och skrinnade över hela banan och sprätte upp en puck helt på egen hand.
Labban: Näst sista matchen mot Rögle var det, vi spelade BP. Svensson tar sina långa skär och får en pass i ett friläge och drar en handledare i krysset.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...