Dubbeld: Nu lär väl Hanzl få sitt barn innan nästa match på torsdag eftersom det nu gått 2v så de lär sätta igång så barnet kommer vilken dag som helst. Så förhoppningsvis spelar han alla matcher i fortsättningen och kan bli ännu bättre när han får energi av födseln och hans tankar skingras.
Jag ser en stor uppsida i alla våra återvändare, men vi måste få ihop det tillsammans som ett lag. Nu kör alla mest för sig själva när uppspelen inte sitter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer