{7043}: Tycker även jag att vi är lite långsamma på skridskorna. Man vinner mycket på att vara snabb i dagens hockey. Vi har väl bara Halloran, Walli och Wedin samt Laleggia som är snabba på grillorna.
Den back som ska in bör vara skridskostark och relativt stor anser jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Den back som ska in bör vara skridskostark och relativt stor anser jag.