Meduza: Ja ett fall framåt och skulle vi satt straffen och ett par andra klara lägen så hade det varit match helt klart. Tilläggas skall ju att när vi började äta oss in i matchen spelmässigt så hade ju FBK redan ledning med 3 mål och började spela på ledning. Därför känner jag att man kan bli lite lurad på att vi skapade så mycket framåt sista delen av matchen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tilläggas skall ju att när vi började äta oss in i matchen spelmässigt så hade ju FBK redan ledning med 3 mål och började spela på ledning. Därför känner jag att man kan bli lite lurad på att vi skapade så mycket framåt sista delen av matchen.