1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2382933

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Labban: Jag velar mellan ändra om i kedjorna eller inte. Matchen igår störde jag mig på E.Pettersson, kändes som han fiskade värre än Peter Smedberg. Han måste upp i intensitet. Oliver, Walli, Erik A hade helt annat kroppsspråk. Samtidigt om man flyttar Emil P som 3dje center så vet jag inte om han köper den rollen. Näe, landar nog i att våra ”stjärnor” får några matcher till tillsammans (Wedin är lite förlåten). En annan sak är att vi coachar så in i helvete, så fort vi får tek i anfallszon, så ska 1:a eller 2:a femman in. Egentligen gillar jag det men ibland känns det som vi kör slut på vissa spelare. Detta inlägg känns inte så distinkt, så tur att jag inte är coach

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...