Småsvår match idag, va? Vore trevligt med lite bättre ihophållet lag idag. Mindre mittzonsdräll, bättre synk och fokus i omställningarna. Då kan det...bli förlust ändå. Hualigen. Rautio lär få att göra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vore trevligt med lite bättre ihophållet lag idag. Mindre mittzonsdräll, bättre synk och fokus i omställningarna. Då kan det...bli förlust ändå.
Hualigen. Rautio lär få att göra.