hockeyärnice: Måstematch mot Örebro ja. En till förlust hemma är inte acceptabel. Men Örebro är inte dåliga de ligger tvåa just nu på 12p efter 3-0 mot HV ikväll. Vi har 7p. Vinner Örebro blir luckan till dem 9p vinner vi bara 3. Snacka om sexpoängsmatch.
Kommer Ante att agera och göra om i kedjorna är frågan eller bara köra på? Jag vill se Dahlen Lander och Wedin/Hartmann i 1a kedjan
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kommer Ante att agera och göra om i kedjorna är frågan eller bara köra på? Jag vill se Dahlen Lander och Wedin/Hartmann i 1a kedjan