Man känner nu att säsongen är över, vi tar max 5 poäng till. Men imorgon kväll så är man taggad inför hemmamatchen mot Örebro. Nu släpper vi den här skit matchen och går vidare.
hockeyärnice: Jag anser att vi måste vaska om i kedjorna inför Örebromatchen. Sedan vill jag inte gå så långt att säga att Ante inte är rätt man att leda laget om han inte gör det. Vi måste väcka laget på något sätt iaf.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...