Sputnik: Ja, vi har längre väg att gå än de, och måste förbättra några vitala delar avsevärt. Rögle kan alltid landa i att de har ett grundspel att förlita sig på medan vi även måste sätta detta och samtidigt få igång våra spetsdelar.
Ens tanke var nog att våra dippar kunde vara djupa, men att Dahlén, EP, Lander och Wedins ljusglimtar kunde räcka i formandet av laget. Det har ju inte infunnit sig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ens tanke var nog att våra dippar kunde vara djupa, men att Dahlén, EP, Lander och Wedins ljusglimtar kunde räcka i formandet av laget. Det har ju inte infunnit sig.