mikenomad: Du är på riktigt en av min största favoriter! Och det handlar inte om att vi tycker samma, handlar om att du har en viss jargong som funkar med just dig. Men har gjort mitt, kommer ej bidra med något mer än tjafs. Vi ska inte han en Axle, JFK eller Pettsbiff. Jag riskerar att bli en sån, alternativt skapa en. Min Timråkärlek är orimlig, väljer att forma en ny Timråit nu istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men har gjort mitt, kommer ej bidra med något mer än tjafs. Vi ska inte han en Axle, JFK eller Pettsbiff. Jag riskerar att bli en sån, alternativt skapa en. Min Timråkärlek är orimlig, väljer att forma en ny Timråit nu istället.
Vi ses på arenan ❤️🤍