thorwald: Han känns som många övriga i laget, att han inte hittat sin roll. Sen fram och tillbaks i laget mellan att spela center och vinge. Kanske kan han hitta lite trygghet nu om hans kedja fortsätter att klaffa.
Sputnik: Lundin måste spela center. Får han inte plats där får man väl låna ut honom eller bryta kontraktet. Han passar lika bra som vinge som Dahlén hade gjort som center i BP.
Tycker det är värt att fortsätta med dom omgjorda toppkedjorna. Halloran som speedig ytter i 3e med Lundin.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer