Zäta75: Ja, jag har ju förespråkat Halloran ner i en 3:e kedja med och när han värvades så ansåg jag honom för den rollen med, då jag tycker Hartmann har lite mer i arsenalen egentligen för en topp 6 roll i Timrå.
Sputnik: Då får vi en kedja med Hartmann - Hanzl - Wedin? Bägge är RW men det bör väl fan inte vara något problem. Sa innan säsongen att det skulle kunna vara en riktigt jobbig kedja att möta. Offensiv kvalitet finns det gott om dessutom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer