{10017}: Dom bjöd på målen för att Timrå helt plötsligt åkte skridskor och skapade ett jävla tryck jämfört med period 1 och 2. Målen skapades av att Timrå stressade sönder Örebro. 2-2 målet var ett klassiskt Dahlén-mål också, karln slår en passning få spelare hade sett öht.
Att säga att Örebro bjöd på båda målen tycker jag är orättvist mot Timrå. Vi sög i 2 perioder men i 3e var vi fanimej riktigt bra. Vi jobbade oss fram till dom målen vi gjorde även om lite tur var inblandat i 1-2 målet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att säga att Örebro bjöd på båda målen tycker jag är orättvist mot Timrå. Vi sög i 2 perioder men i 3e var vi fanimej riktigt bra. Vi jobbade oss fram till dom målen vi gjorde även om lite tur var inblandat i 1-2 målet.