mikenomad: Nubben sprängde nog budgeten med hemvändarna, sen Dahlén på det. Han är ju väldigt tydlig om att det är en pengafråga egentligen, inte att han inte vill ha spelare?
Som han hintar om så kommer väl marknaden röra på sig framöver, jag har då snarare känslan över att vi lär ta nån som blir över i annat SHL lag.
Hoppas publiken fortsätter komma, det är ju en förutsättning för att vi ens skall kunna fundera på att det värvas spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som han hintar om så kommer väl marknaden röra på sig framöver, jag har då snarare känslan över att vi lär ta nån som blir över i annat SHL lag.
Hoppas publiken fortsätter komma, det är ju en förutsättning för att vi ens skall kunna fundera på att det värvas spelare.