KniveN: Aha sorry feltolkade nog ditt inlägg. Trodde du syftade på Snushanes påstående om mig som att jag var så inställsam här på HS från att varit kritisk till lite positivism...
Ok att jag har kommit med mycket negativ kritik senaste tiden, men jag har heller aldrig haft svårt att faktiskt lyfta fram positiv kritik. Försöker alltid hålla en nivå och skippa personliga påhopp etc för där drar jag gränsen över vad som är ok.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ok att jag har kommit med mycket negativ kritik senaste tiden, men jag har heller aldrig haft svårt att faktiskt lyfta fram positiv kritik. Försöker alltid hålla en nivå och skippa personliga påhopp etc för där drar jag gränsen över vad som är ok.