Bragd-Birger: Vi får se vem som spelar med Hanzl och Wedin mot Luleå. Tippar pä Walli. Både Halloran och troligen också Hartmann borta länge nu. Kallar vi tillbaka OJ eller litar vi på att vi inte får fler skador är frågan.
Förövrigt tycker jag Theodor Lennström i FBK är SHLs bästa back nu. Vilket solomål han gjorde idag med en backhand upp i nättaket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förövrigt tycker jag Theodor Lennström i FBK är SHLs bästa back nu. Vilket solomål han gjorde idag med en backhand upp i nättaket.