1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2390960

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Linköping kan åka ner , hellre Väck-sjö men de kommer inte hända . 2 plastlag

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Andersson: Kolla in klubbloggan från 2002. Skriker "ta mig hem till division 2 Närke".

OBS det är den riktiga loggan.
Uppladdat:

500x0-clipart3531321.png


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Andersson: Om Linköping åker ut tar vi tillbaka Rattie eller hur? ;) Tänk er Hanzl Rattie Wedin i andrakedjan och Rattie som sniper i pp

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Andersson: Örebro Pirates/Vipers då?
Plastigare kan man inte vara.
ÖFK-finanser på det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer